Avem un oras obsedat de universuri, lumi si paradisuri. Mai ales cand vine vorba de produse numai bune pentru vanzare. Gasesti "universul usilor" sau "lumea ferestrelor", "paradisul luminii", "lumea comunicarii" sau cea a "ceasurilor", a "microbuzelor" sau a "buretilor de baie", intrarea in fiecare din ele fiind scrisa cu toata seriozitatea pe panourile publicitare.
Poate ca dau senzatia de infinit care ar trebui sa ne sugereze infinitatea produselor din stoc (sau infinitatea de bani pe care trebuie sa o dai pe ele) sau diversitatea pe care o presupune lumea. Sau poate este la moda sa scrii ceva asemanator pe firma ta ca apoi sa iti creasca vanzarile considerabil. Mie imi dau senzatia de banal si deseori de hilar. Si cum sa nu te amuze atunci cand citesti: "lumea covoraselor auto"? Cu tot efortul imaginatiei probabil nu ne-am putea imagina o asemenea lume. Si probabil ar trebui sa-i fim recunoscatori Celui de Sus ca nu a creat-o. Ar fi fost trist, probabil fara case si copaci, ci doar cu covorase auto.
Cu toate acestea, avem marele avantaj de a trai printre aceste "lumi" paralele si a ne-o alege pe cea care ne convine cel mai mult. In caz ca ne-am saturat de aceasta, bolnava de crize, inflatii si gripe.
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu