miercuri, 1 septembrie 2010

Buletinul de stiri din retelele sociale

Imi place ca exista retelele sociale. Si chiar daca nu sunt genul de persoana care sa se laude cu sotul, copilul , cu ultimele calatorii sau cu noul meu look, imi place ca aproape toti cei care sunt pe retelele sociale - in lista mea de prieteni sau nu - adora sa faca acest lucru. Si, cu aceasta ocazie, respectivele site-uri devin un fel de telenovela interminabila in care doar copiii mai cresc si fetele isi schimba coafura sau anturajul in care au facut poza in ultima vacanta.

Si daca vrei sa afli ce s-a mai intamplat in ultima perioada, daca vrei sa afli ultimele stiri in materie de prieteni, este suficient sa deschizi oricare din multele retele sociale, ca sa fii imediat la curent cu pozele adaugate la toti prietenii tai, din care vezi (mereu intr-un mod extrem de sugestiv) unde a fost persoana vara asta, cati ani a implinit copilul, la ce nunti a mai fost nas/-a, sau daca este inca single sau si-a gasit pereche.

Prin urmare, nu este nevoie sa mai cheltuim bani la telefoane ca sa-i intrebam pe prietenii nostri din timp in timp ce mai fac sau sa ne gasim timp sa ne intalnim cu ei ca sa aflam din povestite ceea ce pot la fel de bine sa ne spuna si pozele pe care le plaseaza fiecare cu mare grija pe conturile din retelele sociale.

2 comentarii:

  1. Ce chestie :) Chiar duminica trecuta am incercat sa-mi gasesc ceva colegi de gimnaziu si ... am dat de tine tot pe o retea de socializare. Din pacate pe alti colegi nu am gasit (in afara de Sabina si Diana, da ele n-au blog). Eo sunt Mihai, ultima vreme mai mult semnez cu pseudonim, daca dai in cautare pe net o sa intelegi de ce :) Tu de ce nu scrii mai des sau te folosesti si tu de vreun pseudonim? Ce mai stii de colegii de gimnaziu ca pe cei de liceu i-am regasit o buna parte?

    Asteptam mai multe postari din partea ta :) !

    RăspundețiȘtergere
  2. Ok, m-am uitat pe net si am inteles de ce ai pseudonim.
    Scriu eu rar pe blog pt ca nu imi place sa scriu pur si simplu ci doar atunci cand am timp si cand am ceva de spus. Iar cum ambele motive se combina destul de rar, ies scrieri sporadice (dar sper ca interesante). Nu, nu folosesc vreun alt pseudonim ca sa scriu.
    Sincera sa fiu , nu tin legatura cu colegii de gimnaziu. Ne-am intalnit cu o parte din ei cand am facut 10 ani de la absolvirea gimnaziului, dar apoi iar nu am mai contactat cu ei.

    Poti fi linistit, postari din partea mea vor mai fi. :)

    RăspundețiȘtergere