marți, 22 septembrie 2009

Iesirea mea din anonimat

Cred ca imi doream de mai demult sa imi creez un blog, dar mereu aveam motive sa nu o fac. Dar dupa cum vorba inteleptului spune ca "cel care vrea cauta solutii, iar cel care nu vrea cauta motive", am gasit astazi solutia: mi-am facut timp si mi-am creat un blog. Si cum deocamdata nu stie nimeni si nu are cine sa ma felicite, imi acord eu insami premiul pentru debut.

Urmeaza sa invat pe parcurs optiunile pe care le ofera un blog. Deocamdata pot doar sa spun ceva lipsit de substanta. Pentru ca nu stiu cu ce sa incep si pentru ca sunt foarte multe lucruri de spus, dar nu voi incarca spatiul cu toate deodata.

Pentru inceput pot sa spun "Here I am!", am iesit din anonimat. Sunt Cristina si sunt gata sa ma exprim. 

Am sufletul plin de sociologie neexprimata/ Ideea momeste cuvintele/ dar nu se mai naste odata. Asa scriam eu candva, ce-i drept despre poezie. Acum insa sociologia este pasiunea mea de cand am terminat aceasta facultate si m-a fascinat pur si simplu. Urmeaza sa v-o arat si voua, tuturor celor care vor avea rabdarea sa ma citeasca. Sper sa am de spus lucruri interesante. Deocamdata insa, ma voi cufunda in realitatea de zi cu zi, din care sper sa pot iesi des ca sa le consemnez aici...

2 comentarii: